BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

*****

*

*****

Wednesday, November 5, 2014

Bete scortisoara 5 - 8 cm - STOC EPUIZAT

Betele de scortisoara sunt minunate atat ca decoratiune in diferite combinatii, cat si pentru ornarea anumitor feluri de mancare.


Am cunoscut persoane care le-au folosit pentru decoratiuni de Craciun, dar si pentru marturii nunta sau botez (facand rame foto, manunchiuri). Eu una le-am folosit in lumanarile mele cu parfum de scortisoara, pentru a accentua parfumul - in hexagon, inima sau turn de veghe.

Eu va ofer aceste bete de scortisoara la 26 lei/ kg.




8 comments:

Unknown said...

buna ziua, ma intereseaza cam cate bucati ar fi intr-un kg de betisoare. va multumesc

Mihaela said...

Buna ziua. Sunt aproximativ 200 de bete, depinde de marimea si grosimea celor care se nimeresc.

ciobanu said...

Buna ziua ma intereseaza sa cumpar si eu 1 kg si cam cat intra la 1 kg
de buccati.Multumesc

Anonymous said...

buna ziua,

intr-un kg de bete de scortisoara alese la intamplare intra cam 200 de bucati. din ce oras sunteti?

multumesc,
mihaela

Unknown said...

Buna ziua. Mai aveti scortisoare de vanzare ? Multumesc.

Mihaela said...

Buna ziua,

Momentan nu mai am scortisoara.

Multumesc.

Unknown said...

Mai aveti scortisoara? Ma intereseaza 10-15 kg.multumesc.

Mihaela said...

Buna ziua. Nu, nu mai am si nici nu mai aduc. Multumesc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...